Как да спрем теч на масло от капака на картера
Как да спрем теч на масло от капака на картера
[You must be registered and logged in to see this image.]
При някои автомобили двигателният отсек не е защитен с кора. Така капакът на картера поема удари от камъни и е изложен на природата, което с времето нарушава неговата здравина. Ако забелязвате капки масло под колата, обикновено причината е именно капакът на картера. Има няколко начина да поправите проблема.
1. Спрете колата на канал или я вдигнете на сигурна платформа.
2. Ако течът е слаб, може да си спестите източването на маслото и да го запушите на място със студена заварка.
3. Ако течът е твърде слаб и не може да видите откъде е, ще трябва да източите маслото и да свалите капака. Почистете го добре и налейте малко масло в него, за да видите от къде тече. Отново запушете със студена заварка или епоксидна смес.
4. При положение, че сте свалили капака е добре да смените и уплътнението, тъй като често то също е причина за течове.
5. Ако капакът е ръждясал, може да се опитате да го поправите като заварите ново парче метал. Това обаче е подходящо решение, само ако ръждата е малко. Ако капакът е много ръждив, е по-добре да го смените с нов.
Източник: ekak-avto.bg
При някои автомобили двигателният отсек не е защитен с кора. Така капакът на картера поема удари от камъни и е изложен на природата, което с времето нарушава неговата здравина. Ако забелязвате капки масло под колата, обикновено причината е именно капакът на картера. Има няколко начина да поправите проблема.
1. Спрете колата на канал или я вдигнете на сигурна платформа.
2. Ако течът е слаб, може да си спестите източването на маслото и да го запушите на място със студена заварка.
3. Ако течът е твърде слаб и не може да видите откъде е, ще трябва да източите маслото и да свалите капака. Почистете го добре и налейте малко масло в него, за да видите от къде тече. Отново запушете със студена заварка или епоксидна смес.
4. При положение, че сте свалили капака е добре да смените и уплътнението, тъй като често то също е причина за течове.
5. Ако капакът е ръждясал, може да се опитате да го поправите като заварите ново парче метал. Това обаче е подходящо решение, само ако ръждата е малко. Ако капакът е много ръждив, е по-добре да го смените с нов.
Източник: ekak-avto.bg
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|