Av7oManiA
Добре дошли във Av7oManiA !
Ето няколко причини, защо да се регистрирате !

- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари/теми.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Ще може да виждате изображенията.
- Ще може да виждате връзки/линкове.
- Ще можете да използвате Чат-а на форума.
- Ще можете да използвате всички допълнителни функции на форума.
- Ще имате право да пращате лични съобщения на другите потребители.
- Ще станете част от нашето голямо семейство.

Все още нямате регистрация ?
Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.

Join the forum, it's quick and easy

Av7oManiA
Добре дошли във Av7oManiA !
Ето няколко причини, защо да се регистрирате !

- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари/теми.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Ще може да виждате изображенията.
- Ще може да виждате връзки/линкове.
- Ще можете да използвате Чат-а на форума.
- Ще можете да използвате всички допълнителни функции на форума.
- Ще имате право да пращате лични съобщения на другите потребители.
- Ще станете част от нашето голямо семейство.

Все още нямате регистрация ?
Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.
Av7oManiA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Как да локализираме и поправим теч в хидравликата

Go down

Как да локализираме и поправим теч в хидравликата Empty Как да локализираме и поправим теч в хидравликата

Писане  Av7oManiA Съб Фев 19 2011, 20:01

[You must be registered and logged in to see this image.]

Хидравликата е много удобна и полезна екстра за всеки автомобил. Тя работи при доста високо налягане, което прави течовете сравнително често явление. Ако течността постоянно спада, наличието на теч е почти гарантирано, остава да бъде локализиран и поправен.

1. Спрете колата на удобно място и вдигнете капака.

2. Започвайки от казанчето за хидравличната течност, почистете и подсушете маркучите по цялата им дължина до останалите елементи от системата. Понякога течът не е видим от пръв поглед. В такъв случай запалете двигателя и завъртете волана от край до край няколко пъти, за да увеличите налягането. Понякога може да се наложи да изчакате и да проверите за течовете след ден-два шофиране.

3. Прегледайте добре маркучите, казанчето и помпата за пукнатини или прекомерно износване. Използвайте фенерче, за да сте сигурни, че всичко е наред.

4. Проверете с ръка местата, където не виждате добре.

5. Обърнете специално внимание на скобите. Ако се налага ги затегнете, но внимавайте да не ги презатегнете и да спукате маркуча.

6. Проверете маркучите за спуквания. Ако откриете проблем в някой от краищата, може да пробвате да изрежете повредената част и да свържете маркуча отново. Ако спукването е далече обаче, ще трябва да смените целия маркуч.

7. Някои помпи и/или казанчета имат свои уплътнения, които може да са за смяна.

8. Ако всичко е наред, но течността продължава да спада, ще трябва да прегледате и кормилната рейка. За целта ще ви трябва канал или крик. При теч от самата рейка, в повечето случаи ремонтът не само няма да е по вашите сили, но и няма да е особено евтин.

Източник: ekak-avto.bg
Av7oManiA
Av7oManiA
Администратор
Администратор

Кара : Внимателно !
Брой мнения : 914
Точки : 2722
Репутация : 21
Настроение : Празнично
Регистрация : 14.12.2010
Местожителство : Бахамите

https://www.facebook.com/Av7oManiA http://twitter.com/#!/Av7oManiA

Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите