Av7oManiA
Добре дошли във Av7oManiA !
Ето няколко причини, защо да се регистрирате !

- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари/теми.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Ще може да виждате изображенията.
- Ще може да виждате връзки/линкове.
- Ще можете да използвате Чат-а на форума.
- Ще можете да използвате всички допълнителни функции на форума.
- Ще имате право да пращате лични съобщения на другите потребители.
- Ще станете част от нашето голямо семейство.

Все още нямате регистрация ?
Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.

Join the forum, it's quick and easy

Av7oManiA
Добре дошли във Av7oManiA !
Ето няколко причини, защо да се регистрирате !

- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари/теми.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Ще може да виждате изображенията.
- Ще може да виждате връзки/линкове.
- Ще можете да използвате Чат-а на форума.
- Ще можете да използвате всички допълнителни функции на форума.
- Ще имате право да пращате лични съобщения на другите потребители.
- Ще станете част от нашето голямо семейство.

Все още нямате регистрация ?
Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.
Av7oManiA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

6 признака за проблем в двигателя

Go down

6 признака за проблем в двигателя Empty 6 признака за проблем в двигателя

Писане  Av7oManiA Съб Фев 19 2011, 17:25

[You must be registered and logged in to see this image.]

Обикновено разбираме за проблеми в двигателя, едва когато те вече са напълно очевидни. Но това не означава, че не е имало признаци за наличието им далеч преди това. Представяме ви няколко признака, които може да определите посредством редовните проверки за нивото на маслото в двигателя.

1. Прекалено плътно масло по пръчката. Ако маслото не е тънко, а е гъсто и дори като желе, това е признак, че в двигателя се образуват утайки и той не се омаслява равномерно.

2. Ако прокарате няколко капки от маслото през пръстите си и усетите метални стружки, може да сте сигурни, че скоро ви очаква много сериозен проблем.

3. Ако вместо стружки, по пръстите ви има малки частички като от сито например, това е признак, че масленият филтър вече е запушен и е за смяна.

4. Ако маслото е прекалено рядко или бледо, това е признак, че то взаимодейства с вода. Друг начин да проверите това е да погледнете долната страна на капачката за доливане на масло, ако то е кремовидно, почти сигурно е примесено с вода.

5. Нивото на маслото постоянно е ниско. Възможно е някое уплътнение да е „изпуснало” и маслото да изтича или двигателят да го „яде”. Ако е второто, обикновено ще бъде съпроводено със син пушек от ауспуха.

6. Маслото е с мехурчета или прилича на пяна. Това е признак, че има прекалено много масло в двигателя. Мехурчетата пречат и за равномерното омасляване на всички елементи, което може да доведе до по-сериозни последствия.

Източник: ekak-avto.bg
Av7oManiA
Av7oManiA
Администратор
Администратор

Кара : Внимателно !
Брой мнения : 914
Точки : 2722
Репутация : 21
Настроение : Празнично
Регистрация : 14.12.2010
Местожителство : Бахамите

https://www.facebook.com/Av7oManiA http://twitter.com/#!/Av7oManiA

Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите