Av7oManiA
Добре дошли във Av7oManiA !
Ето няколко причини, защо да се регистрирате !

- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари/теми.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Ще може да виждате изображенията.
- Ще може да виждате връзки/линкове.
- Ще можете да използвате Чат-а на форума.
- Ще можете да използвате всички допълнителни функции на форума.
- Ще имате право да пращате лични съобщения на другите потребители.
- Ще станете част от нашето голямо семейство.

Все още нямате регистрация ?
Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.

Join the forum, it's quick and easy

Av7oManiA
Добре дошли във Av7oManiA !
Ето няколко причини, защо да се регистрирате !

- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари/теми.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Ще може да виждате изображенията.
- Ще може да виждате връзки/линкове.
- Ще можете да използвате Чат-а на форума.
- Ще можете да използвате всички допълнителни функции на форума.
- Ще имате право да пращате лични съобщения на другите потребители.
- Ще станете част от нашето голямо семейство.

Все още нямате регистрация ?
Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.
Av7oManiA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Зад волана на Mitsubishi Pajero !!!

Go down

Зад волана на Mitsubishi Pajero !!! Empty Зад волана на Mitsubishi Pajero !!!

Писане  Av7oManiA Чет Дек 16 2010, 14:51

История
Японската компания Mitsubishi се е доказала като производител на едни от най-надеждните превозни средства със задвижване към четирите колела.
Всичко започва през 30-те години на миналия век с автомобила PX33, оборудван със 4WD технология.

В последствие от Mitsubishi разработват и въвеждат множество 4x4 модели, включително леки коли и пикапи, но най-популярният и до днес е Pajero.
Джипът се появява на бял свят през 1982-ра, а през 2006-та беше пуснато в продажба неговото четвърто поколение.

Миналата година Mitsubishi Pajero получи леко освежаване и модернизирани скоростна кутия и 3.2-литров дизелов двигател,
извели го по всички показатели до челни позиции в неговия сегмент. Освен това максималната му теглителна способност е увеличена от 3 300 на 3 500кг.

Екстериор
Още при първата среща с Mitsubishi Pajero разбирате, че той не е просто SUV модел, а един истински джип, способен да ви измъкне от всяка ситуация и да ви отведе безпроблемно до всяка една дестинация,
за което говори и външният му вид.

Дизайнът на автомобила изразява стремежа на Mitsubishi да създаде едно изцяло ново Pajero, надминаващо по всички показатели своите предшественици.
Смелите линии му придават едновременно солиден и изтънчен облик, като същевременно е повишена безопасността и е намалено нивото на шум.

Интериор
Вътрешността на автомобила е изключително просторна, предоставяща достатъчно място на всички пътници, включително и на тези на третия ред седалки.
Това, в комбинация с луксозния кожен салон и всевъзможните екстри, допринасят за отличен комфорт както в града, така и при пътувания на дълги разстояния.

В стандартното оборудване на Mitsubishi Pajero са включени сензорни чистачки и светлини, кожени салон и мултифункционален волан, отопляеми и ел. регулируеми предни седалки,
860-ватова аудио система Rockford Acoustic с 12 високоговорителя, DVD навигация с 40GB хард диск и карта на България, мултифункционален тъчскрий дисплей, камера за обратно виждане и др.

Двигатели
В България Mitsubishi Pajero се предлага с два двигателя. Това са модернизираният 3.2 DI-D и изцяло новият бензинов 3.8 V6. Последният доставя 250к.с. мощ и 329Нм.
въртящ момент, и е най-мощният използван някога от Pajero. С него автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 10.8сек. и развива 200км/ч.

Четирицилиндровият дизелов 3.2 DI-D получи нова конструкция през 2009г., като бяха направени промени по лагерите, главите на цилиндрите, буталата, свързващите щанги,
разпределителните валове, системата на клапаните, турбокомпресора, маслената помпа, системата за впръскване и електронното управляващо устройство.

Резултатът от извършените подобрения по турбодизеловия двигател е мощност от 200к.с. и максимален въртящ момент 441Нм., наличен още при 2 000об/мин.,
което е с цели 40к.с. и 68Нм. повече от тези на стария 3.2 DI-D агрегат. Разходът на гориво пък е намалял от 10.3л/100км. на 8.5л/100км.,
а отделяните CO2 емисии са спаднали от 280 на 224гр/км. Ускорението от 0-100км/ч. с този двигател става за 11.1сек., а максималната скорост достига 180км/ч.

Технологии
Системата Super Select 4WD-II безспорно е най-важната в Pajero, плод на повече от 70-годишно развитие и усъвършенстване на технологията за задвижване към четирите колела,
донесла на модела рекордните 12 победи в най-трудното рали – Дакар. Фактът, че Mitsubishi Pajero се справя безпроблемно при всякакви екстремни условия по време на състезанията гарантира,
че в каквато и ситуация да попаднете, автомобилът ще ви измъкне от нея.

Усъвършенстваната система Super Select 4WD-II има четири режима на работа. При икономичния 2H задвижването се предава само към задните колела, а при стандартния 4H към четирите.
При превключване на 4HLC на помощ идва блокажът на централния диференциал, спомагащ за поддръжка на движещата сила при повърхности с лошо сцепление,
а режимът 4LLC се използва единствено в критични ситуации и необходимост от контролирано спускане по стръмнина или излизане от гъста кал, пясък или сняг.

Водачът може да блокира и задния диференциал при изключително екстремни условия, а електронната система EBAC (Engine Brake Assist Control) се активира единствено в режим 4LLC,
когато е включена първа скорост и кракът на водача не е върху спирачката, поемайки спирането на колата и давайки възможност за контролирано спускане.

Настоящото Mitsubishi Pajero разполага и с усъвършенствано независимо окачване на четирите колела, осигуряващо гладко и комфортно движение върху всякакъв терен,
както и по-голяма безопасност. Скоростната кутия INVECS II също е модернизирана, като има спортен режим за ръчна смяна на предавките и се адаптира към различните стилове на шофиране на водачите.

Сигурност
Mitsubishi Pajero предоставя безупречна сигурност, присъща за всеки истински джип, но автомобилът може да се похвали и с множество системи за безопасност, гарантиращи,
че при катастрофа или преобръщане, водачът и пътниците няма да получат никакви или ще се разминат с минимални наранявания, стига разбира се да са си поставили коланите.

Автомобилът е оборудван с предни въздушни възглавници на две нива, странични въздушни възглавници, въздушни възглавници тип „завеса” и триточкови колани с блокировка на издърпването при инцидент.
Каросерията пък може да абсорбира удар около двигателя, като по този начин се поема част от силата му.

ABS системата на Pajero е с електронно разпределение на спирачното усилие (EBD), осигуряващо максимална ефективност при спиране, независимо от броя на пасажерите, товара и пътната настилка.
Системата ASTC (Активен контрол на стабилността и тракшън контрол) регулира спирачната сила върху всяко колело при завиване, като поддържа и оптимална движеща сила при всякакви пътни условия и терени.

Цени и оборудване
Цената на Pajero 3.2 DI-D в България е 99 990лв., а тази на Pajero 3.8 V6 – 107 990лв., като в тях освен гореспоменатото оборудване и технологии влизат тонирани стъкла, поглъщащи ултравиолетовите лъчи,
затъмнени задни стъкла, ел. отопляеми и сгъваеми странични огледала, електрически панорамен люк, степенки, ксенонови светлини, рейки на покрива, два акумулатора, 18-инчови алуминиеви джанти и др.

До 25 февруари обаче, може да се възползвате от възможността да се сдобиете с дизеловата модификация на Mitsubishi Pajero само срещу 83 988лв.,
като промоцията е валидна до изчерпване на количествата. Имайте предвид, че моделът разполага с трети ред седалки, поради което е възможно ползване на данъчен кредит при покупката му.

Заключение
Ако желаете да притежавате автомобил, който предоставя безупречна сигурност и първокласен комфорт, то Mitsubishi Pajero е отличен избор. Моделът се е доказал през годините като един от най-надеждните джипове,
а четвъртото му поколение надминава във всяко отношение своите предшественици.

Неговите системи за пасивна и активна безопасност осигуряват вашата сигурност дори и при тежки произшествия, а технологията за задвижване към четирите колела гарантира безпроблемно пътуване до всяко едно място,
независимо къде се намира и през какви терени трябва да минете, за да стигнете до него. Автомобилът може да преминава дори през водни препятствия, с дълбочина до 70см.

Тестовият автомобил
Предоставеният ни за теста автомобил е от дизеловата модификация Pajero 3.2 DI-D, при която 40-те конски сили повече, за които вече споменахме, веднага се усещат. С модернизирания двигател,
джипът е станал доста по-пъргав, особено когато петстепенната автоматична трансмисия се превключи на спортен режим, с ръчна смяна на предавките.

Автомобилът разполага с всички изброени по-горе екстри и технологии, като екстериорът му е в цвят Dune Beige, а интериорът е тапициран с мека бежова кожа, съчетана с дървени и алуминиеви декоративни елементи.
Видимостта от Mitsubishi Pajero е отлична, за което допринасят големите прозорци и странични огледала, както разбира се и фактът, че става въпрос за джип и то не какъв да е.

Екипът ни реши да се изкачи с автомобила до местността Копитото (Витоша), за да направи снимки пред едноименния хотел. Вероятно е излишно да споменавам, че въпреки скования в лед път,
джипът се държеше все едно е на асфалт и дори за миг не поднесе или забуксува, независимо, че гумите му бяха четирисезонни.


Източник: avtoblog.bg
Av7oManiA
Av7oManiA
Администратор
Администратор

Кара : Внимателно !
Брой мнения : 914
Точки : 2722
Репутация : 21
Настроение : Празнично
Регистрация : 14.12.2010
Местожителство : Бахамите

https://www.facebook.com/Av7oManiA http://twitter.com/#!/Av7oManiA

Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите