Av7oManiA
Добре дошли във Av7oManiA !
Ето няколко причини, защо да се регистрирате !

- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари/теми.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Ще може да виждате изображенията.
- Ще може да виждате връзки/линкове.
- Ще можете да използвате Чат-а на форума.
- Ще можете да използвате всички допълнителни функции на форума.
- Ще имате право да пращате лични съобщения на другите потребители.
- Ще станете част от нашето голямо семейство.

Все още нямате регистрация ?
Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.

Join the forum, it's quick and easy

Av7oManiA
Добре дошли във Av7oManiA !
Ето няколко причини, защо да се регистрирате !

- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари/теми.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Ще може да виждате изображенията.
- Ще може да виждате връзки/линкове.
- Ще можете да използвате Чат-а на форума.
- Ще можете да използвате всички допълнителни функции на форума.
- Ще имате право да пращате лични съобщения на другите потребители.
- Ще станете част от нашето голямо семейство.

Все още нямате регистрация ?
Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.
Av7oManiA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Зад волана на Chevrolet Cruze !!!

Go down

Зад волана на Chevrolet Cruze !!! Empty Зад волана на Chevrolet Cruze !!!

Писане  Av7oManiA Чет Дек 16 2010, 14:49

General Motors реши да извърши промяна в политиката на Chevrolet, като превърне моделите на марката в глобални. Освен това,
компанията ще наблегне сериозно на подобряване на тяхната визия и сигурност, за да ги направи още по-конкурентноспособни.

Първият от новите представители на марката е моделът Cruze, станал доста популярен, най-вече заради примамливата си цена и привлекателен външен вид.
Екипът ни имаше възможност да тества автомобила и по-точно дизеловата модификация, задвижвана от 2.0-литров агрегат, с мощност 150к.с.

История
Първото поколение на Chevrolet Cruze се продаваше в периода 2001-2008г., но то няма абсолютно нищо общо с днешния модел,
тъй като е съвместна разработка на GM и Suzuki, като японците го предлагаха под името Ignis.

Настоящият Cruze беше въведен на пазара в САЩ през 2008г., а на европейския се появи година по-късно. Той замества модела Lacetti в продуктовата гама на Chevrolet,
като освен седана, скоро ще бъдат въведени версии хечбек и комби.

Екстериор
Дизайнът на модела е наистина революционен за Chevrolet и демонстрира новият стилистичен език на марката. Той е дело на екип от Южна Корея,
но в създаването му са участвали и техни колеги от САЩ, Австралия и Германия, като идеята е била външният вид на автомобила да отговаря на европейските вкусове.

Инженерите на Chevrolet са обърнали голямо внимание на детайлите, като радиаторната решетка е разделена от линия, върху която стои логото на марката,
а задният капак е относително къс, с което се създава усещане за спортно купе с четири врати.

Интериор
По отношение на габарити, Cruze е по-дълъг и по-широк от Lacetti, като разбира се това се е отразило положително върху вътрешното пространство и багажното отделение.
Относно стил и материали, интериорът на автомобила е на светлинни години пред този на своя предшественик, като създава усещането, че се намирате в автомобил от по-висок клас.

Сериозна промяна е настъпила и при седалките, които са станали значително по-удобни, а тапицериите им по-качествени. Не мога да не отбележа,
че въпреки плавното скосяване на покрива, отзад остава достатъчно пространство над главите дори и на по-високи пътници, което е голям недостатък на някои конкурентни модели.

Инженерите на Chevrolet са извършили коренни промени по предната рама, носеща двигателя и трансмисията, като тя е фиксирана към каросерията,
посредством четири гумени тампона. По този начин са намалени значително шумът и вибрациите в интериора.

Двигатели
Наборът от двигатели на Chevrolet Cruze се състои от два бензинови и един турбодизелов. Първите са изцяло алуминиеви, със системи за променливо газоразпределение,
регулиращи всмукателните и изпускателните клапани, а дизеловият е оборудван серийно с филтър за твърди частици, без необходимост от периодична поддръжка.

Бензиновите агрегати са 1.6 и 1.8-литрови. Първият е с мощност 113к.с. и максимален въртящ момент 153Нм. при 4 200об/мин., докато при втория тези характеристики са съответно 141к.с. и 176Нм. при 3 600об/мин.,
като 85% от последния е наличен още при 2 000об/мин. Модификациите с тези двигатели ускоряват от 0-100км/ч. съответно за 12,5 и 10 сек., а средните им разходи на гориво са 6.7 и 6.8 л/100 км.

2.0-литровият дизелов агрегат доставя мощност от 150к.с., а максималният му въртящ момент достига 320Нм. при 2 000об/мин. С него автомобилът ускорява от 0-100км/ч. за 10 сек., а средният му разход на гориво,
в комбинация с механична трансмисия, е 5.6л/100км. От Chevrolet са предвидили до края на годината да въведат и олекотена версия на този двигател, която да е още по-икономична, но нейната мощност ще е 125к.с.

Технологии
Chevrolet Cruze е първият автомобил на GM, използващ новата платформа Delta II, на която концернът залага големи надежди за своите глобални модели. Върху нея е изграден също новият Opel Astra,
както и очакваните догодина Chevrolet Volt, Opel Ampera и следващият Opel Zafira.

При разработването на спирачките, окачването и ходовата част на модела, инженерите на Chevrolet са взели предвид данни за навиците и вкусовете на средностатистическия европеец,
получени на базата на тестове, проведени по пътищата на Стария континент. Автомобилът е с по-широка следа, чрез което е подобрено поведението му на пътя.

Сигурност
Освен с атрактивен външен вид, новите модели на Chevrolet имат за цел да привличат клиенти и със своята здравина. Именно поради това, Cruze може да се похвали с изцяло нова каросерия,
която е със 140% по-здрава от тази на Lacetti. Точно тя е в основата на подобрените активна и пасивна безопасност, както и на минимализираните нива на вибрации и шум.

При разработването на модела са използвани специалисти на GM от всички краища на света и са приложени най-модерните и надеждни системи.
Неслучайно Cruze премина с отличие провежданите с него краштестове, тъй като 65% от конструкцията му е съставена от високоякостна стомана,
а в стандартното оборудване са включени антиблокиращата система на спирачките (ABS), електронното разпределение на спирачното усилие (EBD),
системата за контрол на сцеплението с настилката (TCS) и предлаганата по желание система за стабилност (ESC).

В случай на транспортно произшествие, Chevrolet Cruze разполага с деформационни зони отпред и отзад, които намаляват оптимално пораженията върху пътническия отсег.
От компанията се хвалят, че при скорост до 4км/ч., облицовките на предната и задната броня могат да поемат удар без повреди.

Цени и оборудване
По принцип цената на Chevrolet Cruze започва от 27 988 лв. при модификацията с 1.6-литров бензинов двигател, но в момента тече промоция и автомобилът може да бъде закупен само за 24 990лв.
(повече информация за промоцията може да намерите на Chevrolet.bg).

Моделът се предлага с познатите ни три нива на изпълнение - Base, LS и LT, като според тях, стандартното оборудване е различно. Интересно е, че независимо от нивото,
автомобилът разполага с филтри за изолиране на полените и неприятните миризми в постъпващия в купето въздух,
система за отопление на задното стъкло и аудио/CD система с възможност за възпроизвеждане на MP3 файлове.

Естествено с най-много екстри може да се похвали върховото ниво LT, при което аудио системата разполага също със CD-чейнджър, USB свързаност, изход за iPod и различен дизайн на панела върху централната конзола.
При LT също така климатичната инсталация е двузонна. Като допълнително оборудване пък може да бъде поръчана навигация със 7-инчов дисплей, която се предлага за първи път в този сегмент.

Заключение
Новият Cruze определено е моделът, с който Chevrolet поставя началото на нова ера в своята история, имаща за цел да промени коренно настроението на клиентите към марката,
като им предложи модели с модерна визия и отлична пасивна и активна безопасност.

Разбира се, може да се работи още в тази насока, но от Chevrolet определено са решили да се заемат сериозно с поставените цели и демонстрират това с Cruze,
а атрактивната цена от 24 990лв. (според промоцията в момента) дава на модела известна преднина пред конкурентите му.

Вероятно тук е мястото да спомена две неща, които ми направиха голямо впечатление и които всеки, шофиращ в големите градове би забелязал. Автомобилът е изключително маневрен (радиусът му на завой е 10,9м.),
а видимостта във всички посоки е отлична, като се виждат безпроблемно останалите участници в движението, независимо от коя страна се намират.

Тестовият автомобил
Както вече споменах, тестовият Chevrolet Cruze е оборудван с 2.0-литров двигател, с мощност 150к.с., а скоростната кутия е шестстепенна автоматична. Тази комбинация му позволява да ускорява от 0-100км/ч. за 9.9сек.
и да развива максимална скорост от 205км/ч., докато средният разход на гориво е 6.7л/100км.

Автомобилът е с най-високото ниво на изпълнение LT, което ще рече, че разполага с множество допълнителни екстри, достатъчни да превърнат пътуването ви в удоволствие. Неговата цена е 39 059лв.,
но тъй като в момента има промоция на Cruze, можете да закупите автомобила по-изгодно.

Имайте предвид, че за няколко дни успях да измина почти 1 000км. с Cruze и спокойно мога да заявя, че марката Chevrolet я очаква голямо бъдеще, особено ако продължава да напредва със същите темпове,
а при положение, че си е поставила високи цели, това със сигурност ще се случи.


Източник: avtoblog.bg
Av7oManiA
Av7oManiA
Администратор
Администратор

Кара : Внимателно !
Брой мнения : 914
Точки : 2722
Репутация : 21
Настроение : Празнично
Регистрация : 14.12.2010
Местожителство : Бахамите

https://www.facebook.com/Av7oManiA http://twitter.com/#!/Av7oManiA

Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите