Av7oManiA
Добре дошли във Av7oManiA !
Ето няколко причини, защо да се регистрирате !

- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари/теми.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Ще може да виждате изображенията.
- Ще може да виждате връзки/линкове.
- Ще можете да използвате Чат-а на форума.
- Ще можете да използвате всички допълнителни функции на форума.
- Ще имате право да пращате лични съобщения на другите потребители.
- Ще станете част от нашето голямо семейство.

Все още нямате регистрация ?
Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.

Join the forum, it's quick and easy

Av7oManiA
Добре дошли във Av7oManiA !
Ето няколко причини, защо да се регистрирате !

- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари/теми.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Ще може да виждате изображенията.
- Ще може да виждате връзки/линкове.
- Ще можете да използвате Чат-а на форума.
- Ще можете да използвате всички допълнителни функции на форума.
- Ще имате право да пращате лични съобщения на другите потребители.
- Ще станете част от нашето голямо семейство.

Все още нямате регистрация ?
Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.
Av7oManiA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Зад волана на Opel Insignia !!!

Go down

Зад волана на Opel Insignia !!! Empty Зад волана на Opel Insignia !!!

Писане  Av7oManiA Чет Дек 16 2010, 14:49

От няколко месеца исках да тествам Opel Insignia, но все се разминавахме - или аз бях зает, или други колеги вече бяха заявили колите.
Точно преди да замина на почивка обаче късметът ми се усмихна и изпробвах качествата на модела, като за моя голяма радост това стана
с модификацията 2.0 CDTi ecoFlex (просто имам слабост към икономичните и екологични автомобили).

История
Opel Insignia беше въведен в края на 2008г., но всичко започва през 1970г., когато на бял свят се появява първият предшественик на съвременния модел - Ascona A.
Пет години по-късно на пазара вече е Ascona B, а през 1981-ва е пуснат в продажба и последният автомобил с това наименование – Ascona C.

В последствие от Opel решават за сменят името Ascona с Vectra, като излизат три поколения на модела, съответно през 1988, 1995 и 2002г.
Последното слиза от конвейра през 2008г., когато е заменено от настоящата Insignia, с която компанията отваря нова страница в своята история.

Екстериор
С Insignia, Opel поставя началото на новата стилистика на всички свои модели, която напълно съответства на динамичните характеристики на автомобила.
В дизайна са приложени така наречените форми на „крила” и „остриета”, като във всеки отделен модел те се интерпретират по свой начин.

Външният вид на автомобила създава усещане за елегантност и същевременно има неповторимо спортно излъчване, подсилено още повече от типичните за спортните купета линии на покрива.
Радиаторната решетка е доста голяма, а предните и задните светлини са с форма, определяна от дизайнерите на Opel като „крилата”. В предните фарове са вградени LED светлини, подчертаващи външните им краища.

Идеята за създаването на точно такъв вид светлини изобщо не е случайна, тъй като те оставят повече пространство за внушителната радиаторна решетка. По-важното обаче е,
че от компанията са си поставили една много интересна цел и тя е независимо дали виждате техен модел отпред или отзад, веднага до го отличавате от тези на останалите марки и да го разпознавате като Opel.

Интериор
Когато сте в Insignia, отново откривате елементи с форми на крило и острие, напълно в стила на външните. Идеята на интериорните дизайнери е била да създадат топла,
уютна и същевременно спортна среда, придържайки се към екстериорните линии.

За модела са предвидени четири нива на оборудване, според предпочитанията на клиента. Това са стандартно, Edition, Sport и топ нивото Cosmo.
Модел 2011 на Opel Insignia може да се поръча също с интериорен и ектериорен пакет OPC-Line, който включва спортен волан и скоростен лост с кожена облицовка,
алуминиеви педали и тъмен таван, а към изпълненията Sport и Cosmo се предлага допълнително пакетът Sport Edition.

Двигатели
Opel Insignia е наличен с пет бензинови и три дизелови двигателя. Мощностите на първите варират от 115 до 325к.с., а вторите всъщност са три версии на 2.0 CDTI,
доставящи 110, 130 и 160к.с. От Opel са разработили и две ecoFlex модификации, които използват дизеловите агрегати с мощности 130 и 160к.с. и могат да изминат с един резервоар (70л.) над 1 200км.

Повечето двигатели, с които се предлага автомобилът са получили допълнителни подобрения при модел 2011 и са довели до още по-добра енергийна ефективност и по-ниски нива на CO2 емисии. Така например,
при Insignia 2.0 CDTI ecoFLEX отделяните вредни емисии са с цели 19% по-ниски, което съответства на комбиниран разход на гориво от 4.9л/100км. Всички дизелови агрегати са и с намалени нива на шум и вибрации.

При бензиновите най-съществена промяна е настъпила при 2.0 Turbo (220к.с.), който може да се похвали с 11% по-ниски разход на гориво и отделяни вредни емисии.
Независимо на кой двигател ще се спрете, вече ще разполагате с индикатор за смяна на по-висока предавка.

Всички модификации на Opel Insignia притежават едни от най-добрите динамични качества по отношение обем на двигателите им, в сравнение с тези на конкуренцията.
На върха на гамата застава Insignia OPC, която е най-мощният сериен автомобил, произвеждан някога от Opel. Тя разполага с цели 325к.с.,
позволяващи и да ускорява от 0-100км/ч. за 6сек. Освен това, в нейното стандартно оборудване е включена системата за двойно предаване Adaptive 4x4.

Технологии
Тъй като сме на вълна технологии, а вече споменахме системата Adaptive 4x4, е редно да кажем нещо повече за нея. Тя представлява двойно предаване,
което независимо от пътните условия преразпределя въртящия момент към двете оси, осигурявайки оптимална стабилност, сцепление и управляемост.

Вземайки предвид, че от лансирането на Insignia до момента, 45% от клиентите, които са се спрели на модификацията с бензинов 2.0-литров турбодвигател,
са поръчали своя автомобил именно с Adaptive 4x4, от Opel са взели решение вече да предлагат тази технология и при дизеловата модификация 2.0 CDTI (160к.с.).

При Insignia, Opel въведе за първи път Adaptive Forward Lighting (AFL+), която адаптира светлинния сноп според климатичните условия и пътната обстановка.
Тя използва мощни биксенонови светлини и има цели 9 режима.

Друга революционна технология, която направи дебют в Insignia е ходовата система FlexRide. При нея водачът може да избира между стиловете на шофиране Sport и Tour,
при които поведението на автомобила съответно е по-спортно и по-комфортно, или да се спре на стандартния режим, при който технологията сама настройва окачването, според стила на шофиране и пътните условия.

Сигурност
От Opel гордо заявяват, че Insignia е един от най-сигурните автомобили на пътя, като тяхното твърдение е подкрепено от резултатите от проведени
краштестове на няколко независими организации и изключително богатото оборудване за осигуряване на безопасност.

Антиблокиращата спирачна система на автомобила е с електронно разпределение на спирачното усилие, контрол на спирачната сила в завой,
всеобхватна система за спирачна асистенция, включваща увеличаване на силата при внезапно спиране, почистване на спирачните дискове и подпомагане при потегляне по наклон.

Освен това, в стандартното оборудване са включени електронна стабилизираща програма, контрол на сцеплението с намаляване на тягата на двигателя и активиране на спирачната система,
комплексна система от въздушни възглавници, система за освобождаване на педалите при удар, активни опори на главите отпред, осигуряващи сигурна защита при камшичен удар и др.

Между броните и купето на автомобила пък са разположени два краш блока. Те представляват елементи, поемащи кинетичната енергия при удар,
предотвратявайки тежки повреди при леки удари, като тяхната подмяна излиза сравнително евтино и е много лесна.

Цени и оборудване
Opel Insignia е наличен във версии седан (4 врати), лифтбек (5 врати) и комби, като цената на модела започва от 37 550лв. Както вече споменахме,
той се предлага в четири различни изпълнения (стандартно, Edition, Sport и Cosmo), които гарантират, че всеки вкус ще бъде задоволен.

Автомобилът може да се похвали с изцяло нови седалки, оказващи положително влияние върху здравето на водача и пътниците,
като едновременно с това предоставят отлична ергономичност. Допълнително се предлага и активна система за вентилация на креслата, особено полезна при дълги пътувания.

Insignia разполага с доста богато стандартно оборудване, а и списъкът с екстри не е малък. Една от най-интересните глезотии е системата Advanced Park Assist,
която е в допълнение към парктроника. При нея два ултразвукови сензора следят за потенциални места за паркиране, когато колата се движи със скорост до 30км/ч.
Технологията сигнализира за наличието на свободно пространство само при положение, че то е с 1 метър по-дълго от автомобила,
след което софтуер изчислява оптималните маневри за паркиране и помага на водача да извърши процедурата.

Заключение
След като прекарах няколко дни с Insignia останах с много добри впечатления от модела, който значително превъзхожда във всички отношения предшественика си Vectra.
Ако точно в този момент трябваше да сменя личния си автомобил, то вероятността новият да е Insignia щеше да е доста голяма, макар да съм заклет фен на Mercedes.

На пръв поглед най-грабващото в модела определено е неговият дизайн, както външният, така и вътрешният. Една от причините да съм толкова впечатлен от Insignia е,
че съм фен на заоблените форми, а напоследък повечето автопроизводители залагат на по-ръбати.

Като се вгледаме „по-навътре” в автомобила обаче, разбираме, че не дизайнът трябва да се поставя на пиедестал, а иновативните технологични постижения и най-вече високоефетктивните двигатели,
които превръщат пътуването в истинско удоволствие, за което се плаща по-ниска цена.

Тестовият автомобил
Към тестовия Opel Insignia 2.0 CDTI ecoFlex (160к.с.) имам само една забележка и тя е, че в оборудването му не е включена системата Adaptive 4x4, но това не е могло да стане,
защото когато е произведен автомобилът, тя не се е предлагала в комбинация с дизелов двигател. Тъй като вече се предоставя тази възможност, препоръчвам на всеки,
който се спре на Insignia с въпросния агрегат да отдели някой друг лев за технологията.

Всъщност от самия автомобил няма какво повече да се желае. Той разполага с богато стандартно оборудване, дължащо се на факта, че изпълнението е най-високото ниво Cosmo,
а и списъкът с допълнителните екстри е доста дълъг. Това обаче е оказало влияние върху цената, която е 64 380лв., но ако я сравните с тези на аналогичните модели на Audi,
BMW и Mercedes, разполагащи с такова оборудване, направо ще ви се стори ниска.

И докато за клиентите на трите премиум марки разходът на гориво не е от голямо значение, въпреки че по време на икономическа криза всички започват да си правят сметка,
то тези на Opel държат изключително много на въпросния показател. С пълен догоре резервоар, Insignia 2.0 CDTI ecoFlex (160к.с.) има автономия от 1 200км. при комбиниран разход на гориво,
но представете си какво разстояние може да изминете, ако шофирате само извънградско.

Автомобилът е на челните места по отношение икономия/производителност, като комбинираният разход е 4.9л/100км., а извън града спада дори до 3.9л/100км., но същевременно ускорението от 0-100км/ч. става за 9.5сек.
Основна заслуга за това има функцията „overboost”, с която максималният въртящ момент се увеличава от 350 на 380Нм. и е на разположение 15сек, като и при двете положения той е наличен още при 1 750об/мин.

Източник: avtoblog.bg
Av7oManiA
Av7oManiA
Администратор
Администратор

Кара : Внимателно !
Брой мнения : 914
Точки : 2722
Репутация : 21
Настроение : Празнично
Регистрация : 14.12.2010
Местожителство : Бахамите

https://www.facebook.com/Av7oManiA http://twitter.com/#!/Av7oManiA

Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите