Как да локализираме и поправим теч в хидравликата
Как да локализираме и поправим теч в хидравликата
[You must be registered and logged in to see this image.]
Хидравликата е много удобна и полезна екстра за всеки автомобил. Тя работи при доста високо налягане, което прави течовете сравнително често явление. Ако течността постоянно спада, наличието на теч е почти гарантирано, остава да бъде локализиран и поправен.
1. Спрете колата на удобно място и вдигнете капака.
2. Започвайки от казанчето за хидравличната течност, почистете и подсушете маркучите по цялата им дължина до останалите елементи от системата. Понякога течът не е видим от пръв поглед. В такъв случай запалете двигателя и завъртете волана от край до край няколко пъти, за да увеличите налягането. Понякога може да се наложи да изчакате и да проверите за течовете след ден-два шофиране.
3. Прегледайте добре маркучите, казанчето и помпата за пукнатини или прекомерно износване. Използвайте фенерче, за да сте сигурни, че всичко е наред.
4. Проверете с ръка местата, където не виждате добре.
5. Обърнете специално внимание на скобите. Ако се налага ги затегнете, но внимавайте да не ги презатегнете и да спукате маркуча.
6. Проверете маркучите за спуквания. Ако откриете проблем в някой от краищата, може да пробвате да изрежете повредената част и да свържете маркуча отново. Ако спукването е далече обаче, ще трябва да смените целия маркуч.
7. Някои помпи и/или казанчета имат свои уплътнения, които може да са за смяна.
8. Ако всичко е наред, но течността продължава да спада, ще трябва да прегледате и кормилната рейка. За целта ще ви трябва канал или крик. При теч от самата рейка, в повечето случаи ремонтът не само няма да е по вашите сили, но и няма да е особено евтин.
Източник: ekak-avto.bg
Хидравликата е много удобна и полезна екстра за всеки автомобил. Тя работи при доста високо налягане, което прави течовете сравнително често явление. Ако течността постоянно спада, наличието на теч е почти гарантирано, остава да бъде локализиран и поправен.
1. Спрете колата на удобно място и вдигнете капака.
2. Започвайки от казанчето за хидравличната течност, почистете и подсушете маркучите по цялата им дължина до останалите елементи от системата. Понякога течът не е видим от пръв поглед. В такъв случай запалете двигателя и завъртете волана от край до край няколко пъти, за да увеличите налягането. Понякога може да се наложи да изчакате и да проверите за течовете след ден-два шофиране.
3. Прегледайте добре маркучите, казанчето и помпата за пукнатини или прекомерно износване. Използвайте фенерче, за да сте сигурни, че всичко е наред.
4. Проверете с ръка местата, където не виждате добре.
5. Обърнете специално внимание на скобите. Ако се налага ги затегнете, но внимавайте да не ги презатегнете и да спукате маркуча.
6. Проверете маркучите за спуквания. Ако откриете проблем в някой от краищата, може да пробвате да изрежете повредената част и да свържете маркуча отново. Ако спукването е далече обаче, ще трябва да смените целия маркуч.
7. Някои помпи и/или казанчета имат свои уплътнения, които може да са за смяна.
8. Ако всичко е наред, но течността продължава да спада, ще трябва да прегледате и кормилната рейка. За целта ще ви трябва канал или крик. При теч от самата рейка, в повечето случаи ремонтът не само няма да е по вашите сили, но и няма да е особено евтин.
Източник: ekak-avto.bg
Similar topics
» Как да локализираме проблеми по ходовата част
» Как да поправим теч на горивен инжектор
» Как да поправим вдлъбнатина по купето
» Как да поправим спукан стоп
» Как да поправим изкривен ръб на джанта
» Как да поправим теч на горивен инжектор
» Как да поправим вдлъбнатина по купето
» Как да поправим спукан стоп
» Как да поправим изкривен ръб на джанта
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|