Av7oManiA
Добре дошли във Av7oManiA !
Ето няколко причини, защо да се регистрирате !

- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари/теми.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Ще може да виждате изображенията.
- Ще може да виждате връзки/линкове.
- Ще можете да използвате Чат-а на форума.
- Ще можете да използвате всички допълнителни функции на форума.
- Ще имате право да пращате лични съобщения на другите потребители.
- Ще станете част от нашето голямо семейство.

Все още нямате регистрация ?
Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.

Join the forum, it's quick and easy

Av7oManiA
Добре дошли във Av7oManiA !
Ето няколко причини, защо да се регистрирате !

- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари/теми.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Ще може да виждате изображенията.
- Ще може да виждате връзки/линкове.
- Ще можете да използвате Чат-а на форума.
- Ще можете да използвате всички допълнителни функции на форума.
- Ще имате право да пращате лични съобщения на другите потребители.
- Ще станете част от нашето голямо семейство.

Все още нямате регистрация ?
Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.
Av7oManiA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Как да модифицираме Honda VTEC двигател

Go down

Как да модифицираме Honda VTEC двигател Empty Как да модифицираме Honda VTEC двигател

Писане  Av7oManiA Съб Фев 19 2011, 20:37

[You must be registered and logged in to see this image.]

Двигателите VTEC на Honda са едни от най-популярните сред почитателите на тунинга. С малко познания и правилните модификации, действително може да „изцедите” доста неподозирани възможности от VTEC двигател. Нека да видим някои от най-популярните модификации.

1. С помощта на четец може да модифицирате поведението на оборотите на двигателя. По-ниските стойности на VTEC системата ще активират разпределителния вал при по-ниски оборти, т.е. ще имате достъп до повече мощност по-рано.

2. Може да промените и настройките на ограничителя на оборотите или да го махнете изцяло. Все пак не прекалявайте, защото прекалено високите обороти могат да повредят двигателя.

3. Сменете разпределителния вал с „афтърмаркет” версия, която ще осигури повече движение на клапаните и ще влиза повече въздух в двигателя.

4. На пазара има много спортни подобрения за VTEC двигатели. Най-популярните са нови клапани, кобилици, пружини. По този начин ще се подобри навлизането на въздух в двигателя, което ще увеличи мощността.

Източник: ekak-avto.bg
Av7oManiA
Av7oManiA
Администратор
Администратор

Кара : Внимателно !
Брой мнения : 914
Точки : 2722
Репутация : 21
Настроение : Празнично
Регистрация : 14.12.2010
Местожителство : Бахамите

https://www.facebook.com/Av7oManiA http://twitter.com/#!/Av7oManiA

Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите