Av7oManiA
Добре дошли във Av7oManiA !
Ето няколко причини, защо да се регистрирате !

- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари/теми.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Ще може да виждате изображенията.
- Ще може да виждате връзки/линкове.
- Ще можете да използвате Чат-а на форума.
- Ще можете да използвате всички допълнителни функции на форума.
- Ще имате право да пращате лични съобщения на другите потребители.
- Ще станете част от нашето голямо семейство.

Все още нямате регистрация ?
Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.

Join the forum, it's quick and easy

Av7oManiA
Добре дошли във Av7oManiA !
Ето няколко причини, защо да се регистрирате !

- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари/теми.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Ще може да виждате изображенията.
- Ще може да виждате връзки/линкове.
- Ще можете да използвате Чат-а на форума.
- Ще можете да използвате всички допълнителни функции на форума.
- Ще имате право да пращате лични съобщения на другите потребители.
- Ще станете част от нашето голямо семейство.

Все още нямате регистрация ?
Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.
Av7oManiA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Как се прави реглаж на предните колела

Go down

Как се прави реглаж на предните колела Empty Как се прави реглаж на предните колела

Писане  Av7oManiA Съб Фев 19 2011, 19:57

[You must be registered and logged in to see this image.]

Ако колата ви „дърпа” в ляво или дясно, когато се движите по прав път или постоянно се налага да правите корекции с волана, за да поддържате права траектория, обикновено е време за реглаж на предните колела. Модерните сервизи използват лазери и сложни изчисления, за да регулират колелата, но това не означава, че не може да го направите и сами. Ето един от популярните методи за реглаж:

1. Вдигнете предницата на колата и я поставете на подпори. Блокирайте и задните колела, за да я закрепите сигурно. Може да подпрете и предните гуми да стъпят на нещо.

2. Включете колата на контакт (за да задействате хидравликата) и завъртете волана така, че гумите да са максимално „изправени”.

3. На височина от около 15 см. от земята поставете маркер с тебешир в средата на всяко задно колело (на повърхността, която прави контакт с пътя).

4. Измерете разстоянието между задните гуми между двата маркера и го запишете.

5. Направете същото и с предните гуми. Разликата в мерките ще ви покаже с колко предните гуми са извън правилния реглаж.

6. С помощта на подходящ гаечен ключ завъртете болтовете на кормилните накрайници към съответното колело. Горният болт обикновено „отваря” колелата навън, а долният, или вътрешният, регулира завиването.

7. След всяка направена промяна измерете разстоянието между двата маркера на предните гуми и го сравнете с това на задните. Когато съвпаднат, реглажът е готов.

8. Свалете колата на земята и отново измерете и въведете последни минимални корекции, ако е необходимо.

9. Покарайте колата и се порадвайте на резултата от труда си. Ако автомобилът продължава да „дърпа” е възможно да имате проблем с кормилната рейка или дори недобре балансирани/дефектни гуми.

Източник: ekak-avto.bg
Av7oManiA
Av7oManiA
Администратор
Администратор

Кара : Внимателно !
Брой мнения : 914
Точки : 2722
Репутация : 21
Настроение : Празнично
Регистрация : 14.12.2010
Местожителство : Бахамите

https://www.facebook.com/Av7oManiA http://twitter.com/#!/Av7oManiA

Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите