Как да поправим теч на горивен инжектор
Как да поправим теч на горивен инжектор
[You must be registered and logged in to see this image.]
Горивните инжектори, наричани още дюзи, са важни за правилната работа на двигателя. С течение на времето обаче техните уплътнения се износват и започват да пропускат. Когато това стане, горивото не се разпределя оптимално, появява се теч и двигателят започва да работи неравномерно. За да поправим този проблем, трябва да сменим повредените уплътнения.
1. Работете на загасен двигател, който не е горещ.
2. Първо ще трябва да разкачим горивната рейка. Тя е поставена по дължината на всмукателния колектор и в повечето случаи е сива на цвят. Държи се от 2 или 4 болта, които трябва да развиете. След това внимателно я вдигнете от мястото й, тя ще излезе заедно с инжекторите.
3. Прегледайте инжекторите за повреди, както и уплътненията. Бъдете внимателни да не повредите здрав инжектор и/или уплътнение.
4. Понякога уплътненията може да са залепнали и ще трябва да ги освободите от местата им.
5. Издърпайте необходимите инжектори от рейката и сменете уплътненията им. Преди да ги поставите е добре да ги намажете с лубрикант за уплътнения.
6. Монтирате свалените инжектори обратно на горивната рейка. Те просто ще щракнат на място, не ги насилвайте, за да не се повредят.
7. Монитрайте рейката обратно и затегнете болтовете. Запалете двигателя и проверете за нови течове. Ако всичко е наред, може да направите едно кръгче и да се порадвате на ремонта.
Източник: ekak-avto.bg
Горивните инжектори, наричани още дюзи, са важни за правилната работа на двигателя. С течение на времето обаче техните уплътнения се износват и започват да пропускат. Когато това стане, горивото не се разпределя оптимално, появява се теч и двигателят започва да работи неравномерно. За да поправим този проблем, трябва да сменим повредените уплътнения.
1. Работете на загасен двигател, който не е горещ.
2. Първо ще трябва да разкачим горивната рейка. Тя е поставена по дължината на всмукателния колектор и в повечето случаи е сива на цвят. Държи се от 2 или 4 болта, които трябва да развиете. След това внимателно я вдигнете от мястото й, тя ще излезе заедно с инжекторите.
3. Прегледайте инжекторите за повреди, както и уплътненията. Бъдете внимателни да не повредите здрав инжектор и/или уплътнение.
4. Понякога уплътненията може да са залепнали и ще трябва да ги освободите от местата им.
5. Издърпайте необходимите инжектори от рейката и сменете уплътненията им. Преди да ги поставите е добре да ги намажете с лубрикант за уплътнения.
6. Монтирате свалените инжектори обратно на горивната рейка. Те просто ще щракнат на място, не ги насилвайте, за да не се повредят.
7. Монитрайте рейката обратно и затегнете болтовете. Запалете двигателя и проверете за нови течове. Ако всичко е наред, може да направите едно кръгче и да се порадвате на ремонта.
Източник: ekak-avto.bg
Similar topics
» Как да поправим изкривен ръб на джанта
» Как да поправим предпазните колани
» Как да поправим алуминиев радиатор
» Как да локализираме и поправим теч в хидравликата
» Как да поправим вдлъбнатина по купето
» Как да поправим предпазните колани
» Как да поправим алуминиев радиатор
» Как да локализираме и поправим теч в хидравликата
» Как да поправим вдлъбнатина по купето
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите
|
|