Av7oManiA
Добре дошли във Av7oManiA !
Ето няколко причини, защо да се регистрирате !

- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари/теми.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Ще може да виждате изображенията.
- Ще може да виждате връзки/линкове.
- Ще можете да използвате Чат-а на форума.
- Ще можете да използвате всички допълнителни функции на форума.
- Ще имате право да пращате лични съобщения на другите потребители.
- Ще станете част от нашето голямо семейство.

Все още нямате регистрация ?
Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.

Join the forum, it's quick and easy

Av7oManiA
Добре дошли във Av7oManiA !
Ето няколко причини, защо да се регистрирате !

- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари/теми.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Ще може да виждате изображенията.
- Ще може да виждате връзки/линкове.
- Ще можете да използвате Чат-а на форума.
- Ще можете да използвате всички допълнителни функции на форума.
- Ще имате право да пращате лични съобщения на другите потребители.
- Ще станете част от нашето голямо семейство.

Все още нямате регистрация ?
Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.
Av7oManiA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Как да поправим теч на горивен инжектор

Go down

Как да поправим теч на горивен инжектор Empty Как да поправим теч на горивен инжектор

Писане  Av7oManiA Съб Фев 19 2011, 17:55

[You must be registered and logged in to see this image.]

Горивните инжектори, наричани още дюзи, са важни за правилната работа на двигателя. С течение на времето обаче техните уплътнения се износват и започват да пропускат. Когато това стане, горивото не се разпределя оптимално, появява се теч и двигателят започва да работи неравномерно. За да поправим този проблем, трябва да сменим повредените уплътнения.

1. Работете на загасен двигател, който не е горещ.

2. Първо ще трябва да разкачим горивната рейка. Тя е поставена по дължината на всмукателния колектор и в повечето случаи е сива на цвят. Държи се от 2 или 4 болта, които трябва да развиете. След това внимателно я вдигнете от мястото й, тя ще излезе заедно с инжекторите.

3. Прегледайте инжекторите за повреди, както и уплътненията. Бъдете внимателни да не повредите здрав инжектор и/или уплътнение.

4. Понякога уплътненията може да са залепнали и ще трябва да ги освободите от местата им.

5. Издърпайте необходимите инжектори от рейката и сменете уплътненията им. Преди да ги поставите е добре да ги намажете с лубрикант за уплътнения.

6. Монтирате свалените инжектори обратно на горивната рейка. Те просто ще щракнат на място, не ги насилвайте, за да не се повредят.

7. Монитрайте рейката обратно и затегнете болтовете. Запалете двигателя и проверете за нови течове. Ако всичко е наред, може да направите едно кръгче и да се порадвате на ремонта.

Източник: ekak-avto.bg
Av7oManiA
Av7oManiA
Администратор
Администратор

Кара : Внимателно !
Брой мнения : 914
Точки : 2722
Репутация : 21
Настроение : Празнично
Регистрация : 14.12.2010
Местожителство : Бахамите

https://www.facebook.com/Av7oManiA http://twitter.com/#!/Av7oManiA

Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите