Av7oManiA
Добре дошли във Av7oManiA !
Ето няколко причини, защо да се регистрирате !

- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари/теми.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Ще може да виждате изображенията.
- Ще може да виждате връзки/линкове.
- Ще можете да използвате Чат-а на форума.
- Ще можете да използвате всички допълнителни функции на форума.
- Ще имате право да пращате лични съобщения на другите потребители.
- Ще станете част от нашето голямо семейство.

Все още нямате регистрация ?
Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.

Join the forum, it's quick and easy

Av7oManiA
Добре дошли във Av7oManiA !
Ето няколко причини, защо да се регистрирате !

- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари/теми.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Ще може да виждате изображенията.
- Ще може да виждате връзки/линкове.
- Ще можете да използвате Чат-а на форума.
- Ще можете да използвате всички допълнителни функции на форума.
- Ще имате право да пращате лични съобщения на другите потребители.
- Ще станете част от нашето голямо семейство.

Все още нямате регистрация ?
Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.
Av7oManiA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

УКАЗАНИЯ ЗА МОНТАЖ НА ТУРБОКОМПРЕСОР !

Go down

УКАЗАНИЯ ЗА МОНТАЖ НА ТУРБОКОМПРЕСОР !  Empty УКАЗАНИЯ ЗА МОНТАЖ НА ТУРБОКОМПРЕСОР !

Писане  Av7oManiA Чет Дек 16 2010, 12:44

УКАЗАНИЯ ЗА БЕЗОПАСНОСТ !!!
По време на работа двигателя или непосредствено след това не докосвайте турбо компресора - горещи повърхности !!!

По време на работа на турбо компресора да не се бърка в отворите – бързовъртящи се детайли !!!

УКАЗАНИЯ ЗА МОНТАЖ НА ТУРБОКОМПРЕСОР !!!

[You must be registered and logged in to see this image.]

Внимание !!!
Неправилната експлоатация на турбокомпресора или извършването на промени по него могат да доведат до повреди.

1. Преди монтажа проверете въздушната и маслената филтрови уредби на двигателя, сменете въздушния филтър, масления филтър и маслото.

2. Проверете и ако е необходимо почистете смукателния тръбопровод и колекторната тръба за отработените газове на двигателя.
Наличието на чужди тела в тях със сигурност ще причини повреди в турбо компресора при пускането в експлоатация.

3. Маслоподаващият и маслоотвеждащ маслопроводи трябва да се прегледат и при нужда да се почистят.

4. Напълнете отвора за маслоподаване на компресора с чисто моторно масло, за да се осигури безупречното смазване при пускане в експлоатация.

5. При монтирането на компресора използвайте нови фланцови уплътнения (гарнитури). Не използувайте силикон !!!
По правило болтовете за закрепване на корпуса на турбината са топлоустойчиви. Използвайте само болтове с подходяща спецификация.
При необходимост коригирайте положението на корпуса на компресора и на турбината според условията при монтажа.

6. Пуснете двигателя и го оставете да поработи около 30 сек.на празен ход, преди да го натоварите.

7. След пускането в експлоатация контролирайте херметичността на връзките на всички въздухопроводи, газопроводи и маслопроводи.
Av7oManiA
Av7oManiA
Администратор
Администратор

Кара : Внимателно !
Брой мнения : 914
Точки : 2722
Репутация : 21
Настроение : Празнично
Регистрация : 14.12.2010
Местожителство : Бахамите

https://www.facebook.com/Av7oManiA http://twitter.com/#!/Av7oManiA

Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите