Av7oManiA
Добре дошли във Av7oManiA !
Ето няколко причини, защо да се регистрирате !

- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари/теми.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Ще може да виждате изображенията.
- Ще може да виждате връзки/линкове.
- Ще можете да използвате Чат-а на форума.
- Ще можете да използвате всички допълнителни функции на форума.
- Ще имате право да пращате лични съобщения на другите потребители.
- Ще станете част от нашето голямо семейство.

Все още нямате регистрация ?
Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.

Join the forum, it's quick and easy

Av7oManiA
Добре дошли във Av7oManiA !
Ето няколко причини, защо да се регистрирате !

- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари/теми.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Ще може да виждате изображенията.
- Ще може да виждате връзки/линкове.
- Ще можете да използвате Чат-а на форума.
- Ще можете да използвате всички допълнителни функции на форума.
- Ще имате право да пращате лични съобщения на другите потребители.
- Ще станете част от нашето голямо семейство.

Все още нямате регистрация ?
Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.
Av7oManiA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Система Турбо !

Go down

Система Турбо ! Empty Система Турбо !

Писане  Av7oManiA Чет Дек 16 2010, 12:20

Предупреждение. При работа по турбокомпресора спазвайте следващите правила.

* Старателно почистете от мърсотия местата на свързване и повърхностите, преди разглобяване на детайлите.
* Свалените детайли подреждайте на чиста повърхност и покриите с хартия.
* Затваряйте отворите на възлите особено, когато ремонта ще продължи повече време.
* Поставяйте на място само чисти детайли
* Не използувайте резервни детайли които са били без заводска опаковка.
* При отворен турбокомпресора по възможност не използвайте сгъстен въздуха и не премествайте автомобила.

Турбокомпресор

[You must be registered and logged in to see this image.]

1 - турбокомпресор;
2 - тръбопровод за вход на маслото;
3 - тръбопровод за изход на маслото;
4 - тласкач на клапана за регулиране на налягането на компресията;
5 - клапан за регулиране на налягане на компресията;
6 - търба за вход на охладителната течност;
7 - търбаа за изход на охладителната течност;
8 - уплътнителна гарнитура;
9 - вакумен шланг;
10 - колено;
11 - въздухозаборен маркуч ;

Сваляне и поставяне на турбокомпресора

* Откачете проводниците от минусовата клема на акумолаторната батерия.
* Откачете въоздухопроводите от горе на кожуха на електровентилатора заохлавдане на инжекторите.
* Извадете куплунга на електровентилатора за охлаждане на инжекторите.
* Свалете горен кожух електровентилатора за охлаждане на инжекторите.
* Свалете електровентилатора за охлаждане на инжекторите и капака.
* Откачете от турбокомпресора маслопроводите и тръбопроводите на системата за
охлаждане на двигателя и затворете отворите с пластмасови пробки, за да не попада мърсотия.
* Свалете тръбопровода за входящ въздух.
* Свалете с турбокомпресора с коляното.
* Откачете от датчика за регулиране налягането на компресията вакумния шланг.
* Свалете датчика за регулиране налягането на компресията.
* Свалете турбокомпресора.

Поставяне на турбокомпресора се извършва в ред, обратен на свалянето, като направите следното:

* Преди свързване на тръбопровода за вход на маслото налейте моторно масло в съединителния штуцер на турбокомпресора;
* След поставяне на турбокомпресора оставете да поработи двигатела на празен ход примерно 1 мин. В никакъв случай
не увеличивайте веднага оборотите на двигателя, докато не се напълни с масло турбокомпресора.

Проверка и регулировка налягането на компресията

Проверка

За подържане на налягането на компресията в зададените норми е необходима абсолютна херметичност на всмукателния и
изпускателния тракт на системата турбо. Налягането на компресията се измерва при пълно натоварване на двигателя на
ход или на изпитателен стенд. Продължителноста на изпитване не трябва да е повече от 10с.

* Включете манометър между всмукателния колектор и бензиновата помпа.
* Закрепете го между панела с приборите и стъклото.
* Отворете клапана на манометъра.
* Измерете налягането на компресията при натиснат до край педал на газта по следния начин:


* Движете се на III предавка при честота на въртене на коляновия вал 1500 об/мин;
* Натиснете до край педала на газта;
* При режим на двигателя 4500 об/мин;
* Определете по манометъра налягането на компресията, което трябва да бъде 0,45 кг/см .

Регулировка
Регулировка на налягането на компресията се извършва с помоща регулировъчната втулка на тласкача на клапана за регулиране налягането на компресията.
За увеличаване на налягането на компресията завъртете втулката навътре (по часовниковата стрелка, глвдано от страна на клапана), или в обратна за
намаляване на налягането. При пълен оборот на втулката налягането се изменя с 0,3 кг/см2.

Регулиране налягането на компресията:

[You must be registered and logged in to see this image.]

1 - турбокомпресор;
2 - клапан за регулиране на налягане на компресията;
3 - регулировъчна втулка

Схема на системата турбо

[You must be registered and logged in to see this image.]

1 - въздушен филтър;
2 - дебитомер;
3 - клапан за регулиране налягането на компресията;
4 - турбокомпресор;
5 - въздушен топлообменник;
6 - корпус на дроселната клапа;
7 - всмукателен колектор;
8 - изпускателен колектор направи
Av7oManiA
Av7oManiA
Администратор
Администратор

Кара : Внимателно !
Брой мнения : 914
Точки : 2722
Репутация : 21
Настроение : Празнично
Регистрация : 14.12.2010
Местожителство : Бахамите

https://www.facebook.com/Av7oManiA http://twitter.com/#!/Av7oManiA

Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите