Av7oManiA
Добре дошли във Av7oManiA !
Ето няколко причини, защо да се регистрирате !

- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари/теми.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Ще може да виждате изображенията.
- Ще може да виждате връзки/линкове.
- Ще можете да използвате Чат-а на форума.
- Ще можете да използвате всички допълнителни функции на форума.
- Ще имате право да пращате лични съобщения на другите потребители.
- Ще станете част от нашето голямо семейство.

Все още нямате регистрация ?
Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.

Join the forum, it's quick and easy

Av7oManiA
Добре дошли във Av7oManiA !
Ето няколко причини, защо да се регистрирате !

- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари/теми.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Ще може да виждате изображенията.
- Ще може да виждате връзки/линкове.
- Ще можете да използвате Чат-а на форума.
- Ще можете да използвате всички допълнителни функции на форума.
- Ще имате право да пращате лични съобщения на другите потребители.
- Ще станете част от нашето голямо семейство.

Все още нямате регистрация ?
Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.
Av7oManiA
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Hyundai работи усилено по водородния си модел

Go down

Hyundai работи усилено по водородния си модел Empty Hyundai работи усилено по водородния си модел

Писане  Av7oManiA Съб Дек 25 2010, 13:45

[You must be registered and logged in to see this image.]

Както ви информирахме по-рано тази година, южнокорейската компания Hyundai планира през 2012-та да пусне на пазара първия си модел, задвижван от водородна горивна клетка.

Технологията се разработва от Hyundai Kia Automotive Group, като целта е от двете марки да се произвеждат по 100 000 водородни автомобила годишно през 2015г., което да преврърне групата в лидер при този вид превозни средства.

Плановете за пускането на серийния модел през 2012-та вероятно ще бъдат изпълнени, тъй като вчера от Hyundai разкриха последния си водороден прототип - Tucson ix Fuel Cell Electric Vehicle (FCEV), който има значително по-голяма автономия, в сравнение със своя предшественик.

По данни на компанията, водородният автомобил може да измине 650км. с напълно заредени резервоари и да развива скорост от 160км/ч. Характеристиките са почти идентични с тези на Kia Borrego FCEV, а автономията е с цели 76% по-голяма от тази на стария прототип на Hyundai.

По принцип производството на водородни превозни средства е изключително скъпо, тъй като при него се използва голямо количество платина, но инженерите на Hyundai Kia Automotive Group са се постарали да сведат до минимум употребата на благородния метал. Поради този факт, цената на двата автомобила се очаква да не надхвърля 50 000 щатски долара.

Източник: avtoblog.bg
Av7oManiA
Av7oManiA
Администратор
Администратор

Кара : Внимателно !
Брой мнения : 914
Точки : 2722
Репутация : 21
Настроение : Празнично
Регистрация : 14.12.2010
Местожителство : Бахамите

https://www.facebook.com/Av7oManiA http://twitter.com/#!/Av7oManiA

Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото

- Similar topics

 
Права за този форум:
Не Можете да отговаряте на темите