Av7oManiA
Добре дошли във Av7oManiA !
Ето няколко причини, защо да се регистрирате !

- Достъп до всички раздели.
- Писане на коментари/теми.
- Ще можете да гласувате в анкети.
- Ще може да виждате изображенията.
- Ще може да виждате връзки/линкове.
- Ще можете да използвате Чат-а на форума.
- Ще можете да използвате всички допълнителни функции на форума.
- Ще имате право да пращате лични съобщения на другите потребители.
- Ще станете част от нашето голямо семейство.

Все още нямате регистрация ?
Заповядайте, напълно безплатно е и отнема само минутка.

Турбокомпресор !

Go down

Турбокомпресор !

Писане  Av7oManiA on Сря Дек 15 2010, 12:56

Турбокомпресорът е устройство, което използува изгорелите газове създадени от двигателя за да подава въздух под налягане в двигателят.

Допълнителният въздух е допълнен с гориво от (модулът за контрол на двигател) ECU, в следствие на което двигателя получава много

повече мощност.Турбокомпресорът е поставен направо към изпускателния колектор на двигателя, където газовете от ауспуха придават

въртеливо движение на турбинното колело, което е споено с къс вал на другата страна който е нанизано компресорното колело, което

изсмуква въздух през въздушният филтър и го подава под налягане на входа на смукателния колектор. Турбинното колело на

турбокомпресора се върти със скорост до 300 000 оборота в минута. Животът на турбокомпресора е с това на двигателят, който може

да бъде до 1 000 000 км . Само специално замислени лагери (втулкови или съчмени) могат да удовлетворят тези специфични изисквания,

смазването на които се осъществява от системата за мазане на двигателя.

[You must be registered and logged in to see this image.]


За да се гарантира животът на турбокомпресора инструкциите за
обслужване указани от производителя на двигателя трябва да бъдат стриктно спазвани :

- редовна смяна на масло и маслен филтър
- редовна смяна на въздушен филтър
- контрол на налягане на маслото
- изчакване да поработи двигателя на ниски обороти 2-3 минути преди да бъде изгасен за да се охлади турбокомпресора

90 % повредите на всички турбокомпресори се дължат на следните причини :

- проникване на чужди тела в турбинното или компресорно колело
- твърди частици в маслото( нагар, стружки и др.)
- ниско налягане или липса на масло
- високи температури на газовете в ауспуха
- спукан въздуховод или интерколер
avatar
Av7oManiA
Администратор
Администратор

Кара : Внимателно !
Брой мнения : 914
Точки : 2722
Репутация : 21
Настроение : Празнично
Регистрация : 14.12.2010
Местожителство : Бахамите

https://www.facebook.com/Av7oManiA http://twitter.com/#!/Av7oManiA

Върнете се в началото Go down

Върнете се в началото


 
Permissions in this forum:
Не Можете да отговаряте на темите